svart vs blont

 

Alltså jag är kissnödig HELA tiden, HELA tiden. Bara så ni vet haha... Idag har jag faktiskt lagat kyckling och potatis som jag åt nyss, jag hatar ju att laga mat men vad gör man inte för bebis i magen som behöver näring... Städat så lägenheten ser "okej" ut iallafall för nu ska Mariam komma över en stund, eller kanske stannar vi ute det är ju så fint väder, ska snart gå och möta henne iallafall.

 

Det jag tänkte säga med bilderna är att jag har bestämt att jag måste återgå till min vanliga hårfärg! På första bilden har jag den och visst ser jag liten ut haha, där var jag bara 16, 5 år sen! Anyways, jag älskar verkligen att ha svart hår och jag tycker att jag passar så mycket bättre i det men jag står inte ut med utväxten längre. Efter två veckor har jag en blond utväxt som ser rent utsagt förjävlig ut och just nu har jag en på kanske 1,5 cm och ja jag ser inte klok ut... Men har bestämt att ha rehab för håret nu tills skolan börjar och sen lägga i en brun toning i utväxten när jag börjar och sen gradvis tona ljusare, eftersom jag bara använt toning tvättas ju färgen ur också.. Kommer sakna svart hår, det är så snyggt, men det funkar inte att tona varannan vecka, mitt hår ramlar av så att jag snart inte har något kvar alls.. Så om ett år har jag förmodligen kommit tillbaks till min vanliga blonda färg.

 

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


sofia

Sv: Ja den var mer stängd idag än igår så att nu känns det lugnt igen =).Skönt! Hon får inte komma ut än!

Tycker du passar jättebra i svart, men förstår att du är less på det. Du får väl börja med lite ljusare slingor och sen får du väl se hur du vill fortsätta. Jag var så less på min råttfärgade utväxt som jag fick hela tiden när jag blekte håret. Så färgade för ca 3 månader sen till en som liknar min riktiga hårfärg. Utväxten finns ju men är inte alls speciellt tydlig. Väldigt skönt!

2011-08-05 | 14:44:59
http://sofialb.blogg.se/
i min lilla lilla värld

Jag tycker svart =)

2011-08-05 | 16:35:29
http://saratilling.se
Camilla - gravid med 1:an

Det eviga utväxtproblemet. Kan dom inte bara uppfinna ett piller som gör att hårsäckarna producerar rätt färg? ;). Jag tycker du är fin i båda färgerna, och det är ju väldigt praktiskt att kunna återgå till sin naturliga. Min nya naturliga är tyvärr väldigt, väldigt grå :P

2011-08-05 | 17:37:12
http://vardagslycklig.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!