30 veckor

30 + 1 dag

 

Nu har 30 hela veckor gått och vi är inne i vecka 31! Nu är det alltså mindre än 10 veckor kvar :) Eller ja, jag är ganska inställd på att gå över tiden, det verkar som att precis alla gör det! Tycker magen sett rätt likadan ut de senaste veckorna men imorgon ska jag till MVC och då får vi se om den växt nåt, jag hade iallafall gått upp ett kilo såg jag häromdagen, men imorgon får vi se precis hur det ser ut. Bebis är iallafall vild därinne och när jag tycker att jag vill ha lite sällskap sätter jag bara på en låt med hög volym (nu lyssnar vi på Bruno Mars och Eminem) och så vaknar han till ;) Så häftigt att man verkligen kan väcka honom därinne... Jag har typ sju kassar bebistvätt som står här men tvättstugan hos mig fungerar inte :( Drömde även om att jag tvättade, åh jag vill så gärna ha tvättstugan NU. Har heller inga rena leggins utom de jag har på mig nu och underkläderna är snart slut, sånt behov av att tvätta... Jag mår bra och ryggen har jag inte haft ont i på länge men igårkväll kände jag av den och var riktigt trött efter den tidiga morgonen. Dock har jag börjat känna av värk i vaderna vilket jag läst att andra har, har aldrig haft det själv men det är ju riktigt irriterande! Anyways, imorgon efter MVC får ni en update på hur det verkar stå till därinne :)

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


carro

Hehe, tack detsamma,. jättefin mage.. men vi ser ut att bära ganska lika.. har en likdan kula =) men alla vill väl bara lägga sig i på sitt lilla underbar sett =) haha men det gör inget.. är det inte en tjej är inte det hela världen, även´om vi tror att det är det =)

2011-08-30 | 17:42:05
http://ilbeyourcommander.blogg.se/
Maria - med bebis i magen ☆

fina fina magen! jag tycker att den har vuxit :)



jag brukade väcka bebis mycket förut. men sedan två veckor tillbaka har han blivit helvild! jag måste stanna när jag går ibland för att han slår mot mina revben :p på jobbet verkar han vilja gräva ett hål genom magen. alltid till höger så har börjat bli öm där. så nu är jag glad de få stunder han är lugn :p

2011-08-31 | 10:16:49
http://fashionstars.blogg.se/
Hanna

Vilken rund och fin mage , riktig kula :) vet ni vad det blir för något ? :)

2011-08-31 | 11:38:24
http://hannamollers.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!