bilder från landet

 

Lite bilder ifrån landet förra veckan, mina fina syskon och så jag i Linköping. Hade ju ingen kamera utan bara telefonen så blev inte många bilder. Var där två veckor och det gick snabbt faktiskt, tidigare somrar har jag bara vart en vecka på landet. Det är så underbart att vara med Elliot, saknar verkligen att bo med honom! Han kan bete sig som en riktig liten skitunge ibland (rätt ofta) och har till och med tonårsattityd fast han är tre år typ "Om du inte slutar med det där får du gå och lägga dig" "Jag VILL gå och lägga mig" alltså han har en "och??" attityd haha hur skall det bli när han blir större. Men han är också världens sötaste och underbaraste, så mycket som jag älskar honom har jag alltid tänkt gud hur ska det bli när jag får ett eget barn om jag känner såhär för min lillebror. Så nu får vi se när min lilla älskling föds till slut hur det känns! Mamma och dem kommer iallafall hem från landet om en och en halv vecka och då åker jag till Södertälje och invaderar dem ett tag så jag får umgås med min älskling. Elliot är så söt, han har fått en docka han döpt till "Jamie Nathan" fast han säger "näjfan" och så har han fått känna när min Nathan sparkar och frågar om han simmar där inne i magen <3

 

Idag var lite motsatsen till igår, vaknade vid tio och har varit väldigt seg hela dagen, städat litegrann och sen har jag läst en del kurslitteratur men annars ingenting. Jag är faktiskt skitsur att det skall vara sånt himla underbart väder nu när jag är helt själv här, jag vägrar gå ut ensam så jag sitter inne och det skulle kännas mindre jobbigt om det regnade liksom haha.

 

 

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!