torsdag kväll

 

Två söta presenter vi fått :) Blev en rätt effektiv dag, gick ärenden, lagade köttbullar och stuvade makaroner (men det är fasen inte alls lika gott när man själv stått och gjort det) och så medans har jag lyssnat på en ljudbok som jag var och lånade. Kvinnor och äppelträd av Moa Martinsson som vi måste läsa till en av kurserna i höst, tyckte det var smidigt med en ljudbok att lyssna på medans man fixar hemma så slipper man läsa den. Den är dock väldigt väldigt långtråkig men ska bli skönt att ha tagit sig igenom den... Nu blir det mer läsning och fix här hemma. Imorgon kväll ska min moster komma hit och lägenheten är inte i skick för att visas upp så det måste ändras ;) Bebis har varit väldigt lugn idag, har inte känt mycket sparkar alls men jag skulle gissa att det är bara för att jag själv gått runt och hållt på mer än annars, så han vaggats till sömns ;)

 

 

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


caroline

vad mysiga saker =) hehe ja tiden går fort när man har roligt.. bor inte din kille i sverige, för det jag förstått är iaf att han inte är svensk? =)

2011-08-11 | 19:51:07
http://ilbeyourcommander.blogg.se/
Maria - med bebis i magen ☆

riktigt söta presenter! :)

2011-08-12 | 07:40:05
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!