update


Sån himla härlig bild på Elliot från några veckor sen när vi var i Linköpingsbadet, det var verkligen ett supergrymt bad! Typ en stor konstgjord sjö och sen var det inhängnad område för småbarn där det var grunt så det var alldeles perfekt. Gud vad tråkigt, tänkte skriva "i somras", det känns som att sommaren är så långt borta. Nu känner man ute att det absolut inte blir lika varmt längre även om solen är framme, trist! Men vi ser ju fram emot en mysig höst och en ännu mysigare jul med nya bebis också :)

Jag har varit så dålig på att uppdatera och jag har verkligen noll inspiration och lust att blogga, känner mig så taskig nu när ni är så många som läser haha. Men det blir bättre jag lovar! Igår var en lite fail dag, gick ner till stan för att sälja en bok från skolan, men personen kom aldrig! Så himla dålig stil... Sen gick jag för att hämta ut högtalare jag skulle gå gratis till iphonen, men de hade inte kommit in! Kom tillbaka ikväll sa dem, yeah right, får se om jag orkar ner idag annars blir det imorgon. Sen vandrade jag hem igen då. Sen fick jag åka och lämna nycklar på mammas jobb som hon glömt. Åkte ut till min moster och tittade på hennes bebiskläder och fick med min två stora kassar kläder och en mysig fårskinn som bebis kan ligga på :) Ska tvätta allt medan jag är hos mamma eftersom maskinen hos mig är trasig som vanligt. När jag var där ringde dock mamma och var utelåst så jag fick verkligen stressa därifrån, inte så kul. Kom hem och då fick jag åka iväg igen, och hämta resten av familjen som var på hockeyn. Kom hem och var på vääldigt dåligt humör haha. Sov dåligt i natt och var uppe sju för att ta Elliot till dagis. Den där promenaden med vagnen och sen uppförsbacke hela vägen hem var iingen lek för mig kan jag säga, blev helt slut. Kom hem och har nu sovit två timmar i syrrans sköna säng som tidigare var min, saknar den! Nu ska jag städa upp lite här hemma (har glömt hur stökigt det blir när man bor så många på sån liten yta!), äta något och sen sätta mig och läsa. Hoppas jag bara inte somnar i soffan igen haha!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!