torsdag

Blev en liten konstig morgon, vaknade av ett meddelande på facebook vid halv 6 och låg sen och pratade lite med Andres (hos honom är ju klockan då halv 11 på kvällen) och sen kunde jag bara inte somna om! Gick upp och åt frukost och såg lite på tv, men sen vid halv 8 la jag mig igen och sov till efter 10 haha. Så kan det gå. Nu ska jag faktiskt ut i lite ärendet, slänga återvinningen, hitta en bok på bibblan lite sånt. Jag har varit så sjukt dålig på att vara ute och gå också, jag vill verkligen inte haha. Tycker det är så tråkigt att gå ut här plus att jag hamnat i nåt slags vägra-fixa-sig grej och jag har inte sminkat mig eller fixat håret på flera veckor känns det som. Det känns så onödigt när man ändå inte gör nåt speciellt men känns inte så kul att gå ut bland allt folk heller haha. Anyways, nu ska jag ta tag i den här dagen innan jag hinner bli hungrig och måste laga lunch ;)





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!