SO TIRED

 

Oh My God. Jag ar helt sinnessjukt trott! Vill bara att mamma ska komma nu sa vi kan aka, ska med dem till Sodertalje och sova dar. Elliot ar heeelt vild! Antar att det ar bra ovning infor min egen bebis men gosh vad jobbigt att vara sa trott. Var ratt trott redan innan de kom hit eftersom jag vart ivag och stadat trappen och sa men nu, VILL SOVA! Var med Elliot pa McDonalds men gick innan vi hunnit ata upp for att han sprang ivag som en galning, forsokte springa efter och fanga honom men var inte sa smidig vill jag lova... Nu kollar han lite pa Shrek pa datan och har tagit pa sig ett par av bebis byxor halvt over rumpan och vagrar ta av sig, gahhh ;p Tog en liten bild pa vagnen vi ska ha, nu ar ju sittdelen i men vi ska ju lagga i liggdelen. Ska tvatta alla delar man kan ta av forst och sa... Nu hoppas jag mamma kommer snart, sag att Chris Medina redan upptratt iallafall. SO TIRED!

 






Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!