samsung netbook




Var ju nere på stan en sväng med mamma och kom hem med en ny laptop... Hmm... Det var såna här som haffar en på gatan och sen vägrar släppa iväg dig och eftersom jag har abonnemang hos Tele2 och Telenor fick jag ett riktigt bra pris på en laptop med internet från Telenor i 2 år... Det enda jag skulle behöva datan till är egentligen för att ta med den till skolan och praktiken för hemma har jag ju en stationär. Men tills vidare skall datan iallafall få stanna hemma hos mamma som min syrras då min äldsta syster aldrig låter de andra använda hennes dator ;) Så mamma får datan och även räkningarna en tid framöver iallafall och så får vi se om jag behöver den till skolan. Annars har ju de iallafall fått en rätt bra deal ;)

Vi har precis ätit middag, hel kyckling med rotfrukter typisk engelsk sunday dinner fast det är måndag... Vi ska snart äta lite av världens godaste glass, chokladglass med hasselnötter och chokladsås. Jag demade den när jag jobbade på Willys och den är lovely!





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Aya badawi- Sweet 18! ♥

Hoppas du hade en fin dag! :D

Godnatt!♥

2011-08-16 | 04:07:24
http://ayahbadawi.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!