örhängen

Sämsta kvaliteten, tagen med iphonekameran :(

 

Så bra grej som jag köpte i kusten i Ecuador, de gick och sålde dem på stranden för en tjuga. Supersmart ju och jag fick plats med nästan alla mina örhängen där, gav en till Veronica också men hon får bara plats med en bråkdel av sina haha. Dock hade den en ful träfärg men vi har sprayat dem svarta, blev assnyggt :)

 





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ylva Lee - Mamma till Lily

sv: åh vad roligt! Har ni börjat fundera på namn ännu?



haha, jo. börjar tänka att det är inte så konstigt så många mammor bloggar, hela ens liv kretsar ju kring bebis det första året, finns inte så mkt annat man har att prata och berätta om. måste ha någonstans att dela med sig så man inte är helt isolerad :p



Javisst är det konstigt hur det faktiskt funkar med gener, visst jag är halv asiat & halv svensk men förväntade mig faktiskt en sneögd gul bebis med platt ansikte, men icke! Hon ser ut att vara 100% västerländsk ;p

2011-08-04 | 22:46:11
http://shuang.blogg.se/
AnnaJ

Av: ja visst är den :)

2011-08-04 | 23:02:18
http://annajessikon.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!