onsdag

Idag skulle jag ha haft tvättstugan på morgonen men både skölj och tvättmedel var slut haha, så förhoppningvis blir det imorgon. Har suttit och läst och vid datan bara och nu åt jag precis lunch. Jag har inte spytt något sen i maj nu så gravidillamåendet har gått över. Däremot har jag ibland när jag ätit fått kväljningar och verkligen fått pausa och andas för att inte spy. Nu när jag satt och åt så fick jag samma känsla men den här gången ännu mer, så jag började springa mot toan men hann inte ens dit utan spydde rakt ut på hallgolvet. WTF?! Nu känner jag mig helt okej men det var verkligen konstigt... Får hoppas det inte händer igen. Nu måste jag gå ner på stan för att hämta ut ett par iphonehögtalare jag skulle få med datan. Var nere i måndags och då hade de inte kommit in, det är ju alltid så! Så nu hoppas jag verkligen de är inne! Orkar inte sminka mig idag längre, har blivit så lat med det den senaste månaden haha, men däremot bävar jag alltid för att gå ut osminkad, jag är verkligen INTE bekväm med det men latheten går alltså före bekvämligheten haha. Jaja, nu går jag iväg så jag får något gjort idag ;)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Michelle von Walden - Gravid!! <3

Usch stackare!! Hoppas du slipper i fortsättningen :) Tyvärr kan jag inte säga att jag vet vad du går igenom, här har jag mått toppen genom hela graviditeten!



Hoppas du mår bättre idag!

Kram





»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!