min älskade buddha

 

Alltså, att bo tillsammans med någon är ju jättemysigt och på alla sätt tycker jag det är skönare än att bo själv FÖRUTOM, man måste "kompromissa" med inredningen! Jag är inte ett dugg intresserad av att kompromissa med mina grejer som jag har här hemma. Kommer ihåg för några år sedan att min styvpappa hade en Buddhastaty (visserligen en väldigt ful kinesisk buddha) som mamma skickade direkt till källaren och det var inte ens tal om att han skulle få ha den i lägenheten. Det senaste året har jag dock blivit sjukt förtjust i grejer från Indiska och så framförallt mitt fina Buddhahuvud som jag fick av mamma i julklapp, I love it! Andres däremot... not so much! Eller snarare försöker han kräva att jag skall ställa undan det! Eftersom vi ändå inte är buddhister, han hotade med att ställa fram jungru-statyer men när jag sa att det fick han gärna göra så la han ner. Men fortfarande står han fast vid att Buddha ska bort! Och jag som spanat in FLER buddhor jag vill ha.. :(

 

Har ni liknande "problem" hemma, eller funkar det som för min mamma att bara tvinga killen att lägga undan allt sitt "skräp"?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Camilla - gravid med 1:an

Just inredningen brukar vi vara relativt överens om. Däremot är jag skitirriterad på sambon ibland över att hans grejer tar upp så mycket plats. Han hobby är att måla tavlor och därför hamnar grejerna överallt hela tiden, framme, i skåp, lådor. Ja, till och med i min egen garderob kan jag hitta hans grejer ibland :P

2011-08-30 | 20:46:29
http://vardagslycklig.blogg.se/
Anna

Ha ha Becca kom igen nu för faan visa världen att vi är släkt och kör stenhårt direkt! När vi flyttade in i vårat nya hus så var Mattias helt säker på att han åtminstonde skulle få ETT av de fyra sovrummen att ha sina gitarrer och stuff i MEN hur många har han nu?? Thats right han har 0...man måste köra Annica style direkt DU och BEBIS behöver plats till era prylar och Andres tjaa ett litet hörn inne i the walk in closet borde väl räka!

Puss

2011-08-30 | 21:47:10
Anonym

Lo que sea menos eso , Te amo ...

2011-08-31 | 03:34:34
carro

Haha.. det där är roligt.. min kille har bara sina sportskor/kläder som han lägger hejvilt, ingen specielt sak.. men vips så är dem borta. Dem ska INTE vara framme och lukta blää. samma sak med alla protein pulver, det får snällt stå längst upp i skåpen där ingen ser dem. just saker och sånt är inte så viktiga för han, så det är bra för mig =)

2011-08-31 | 10:23:21
http://ilbeyourcommander.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!