måndag

Lite monotont bloggande nu när jag är hos mamma känner jag :p Sitter vid syrrans Mac som jag inte är helt 100 med men tar en massa webcam bilder som vanligt när jag är här ;) Jag skall snart iväg till mammas jobb en stund och se hur hon har det, hon jobbar på ett dagis här i närheten, sen ska vi ner på stan en sväng. Jag hade ju en månads praktik på en förskola som det ju heter under 2008 när jag precis börjat plugga till lärare då man kan bli förskolelärare också och det var en fruktansvärd månad kan jag lova! Jag blev sjuk direkt då barnen hur söta de än är går och är snoriga och sjuka precis hela tiden och smittar ner varann. Jag tyckte det var superjobbigt att bara hålla på att "leka" och ha koll 8 timmar om dagen och dessutom flera timmar varje dag utomhus, i december! Nej det var verkligen inte min grej. När det kommer till små barn, hur söta de än är så känner jag ändå att det räcker gott och väl med min lillebror och såklart min egen bebis, att jobba med små barn skulle jag aldrig orka med däremot... Ska sätta mig och läsa lite i Dracula originalet som jag måste läsa till nästa kurs, 450 sidor på gammalengelska, det är inte kul men ska läsa 30 sidor om dagen har jag bestämt så jag tar mig igenom den ;) Imorgonkväll kommer jag hem till mig och då tänkte jag visa er lite av bebiskläderna bebis fått efter min lillebror :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!