godnatt

 

Nu ska jag sova, skriver fran Andres laptop sa har inga svenska bokstaver ;) Saknar min alskling sa mycket men nu har vi kommit sa langt pa vag och det kan inte vara langt kvar tills vi far ses igen :) Har legat och last i "Kung Leopolds valnad" som handlar om hur kungen av Belgien pa sena 1800-talet koloniserade hela det som idag ar Kongo och hade som sitt eget, helt sjukt! Det ar intressant lasning och om jag ska vara arlig sa vet jag i princip ingenting varken om Afrikas historia eller om kolonialiseringen, jag menar europeerna hade precis hela varlden i sin ago pa 1800-talet. Sa det ska bli riktigt intressant att vi far lara oss mer om det nu och i host lovar jag att borja ga pa forelasningarna ocksa haha. Blir ju inte manga veckor innan jag blir mammaledig anda. Imorgon har jag besamt att jag inte skall sova bort hela dagen utan ga upp i skaplig tid sa nu sager jag god natt :)

 





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - med bebis i magen ☆

jag tycker att det är så intressant med historia! :)

2011-08-09 | 10:02:12
http://fashionstars.blogg.se/
Camilla - gravid med 1:an

Skönt med en rejäl sovmorgon :). Håller tummarna för att tiden går snabbt nu tills ni får ses igen, kan bara tänka mig hur mycket ni längtar.

2011-08-09 | 13:07:56
http://vardagslycklig.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!