god natt

Nu blir det dags för mig att lägga mig, var ju uppe vid 5 imorse pga att jag vaknade så jäkla kissnödig så jag är lagom trött nu. Har haft Emmy och Fia här som är mina gamla kompisar från grundskolan, även om vi knappt träffats sen vi slutade då de först bodde på internat och sen nu pluggar i USA så är det alltid lika kul att träffas och känns precis som om vi sågs igår. Pratade gamla minnen och gud vad tiden går fort! 6 år sen vi slutade grundskolan redan! Nästa gång vi ses får bli när de kommer hem på jullovet och då kommer jag ha en liten bebis också, helt sjukt...




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emmy

Det var verkligen jätteroligt att ses i tisdags!!! Lycka till med allt, hoppas vi ses när vi är hemma över jul! vi får hålla varandra uppdaterade på facebook. kan du inte skicka bilderna vi tog med din iphone pretty please? :)

2011-08-20 | 09:08:03
http://emmyochfia.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!