"God" morgon

Goood morgon.. Nja.. Jag var ju så jäkla trött igår och när jag däckade här i syrrans säng runt 12 tänkte jag att jag hoppas de verkligen låter mig sova ut riktigt länge imorgon, men guess what? Alla sover fortfarande, utom jag! Jag vaknar innan 8 av en konstig dröm (ja mycket sånt nu) och kissnödighet. Och kan INTE somna om. Fast min kropp är så sjukt trött! Jag har verkligen mått bra de senaste typ 8 veckorna men nu känner jag, utan att ha ansträngt mig något speciellt mycket, mig som att jag varit och jobbat en heldag efter en hel skolvecka, på det vart och tränat två timmar varje kväll med träningsvärk och sovit dåligt - ja så känns det! Utan att jag gjort nåt speciellt alls...

Okej ska sluta klaga, bebis håller på och rör sig där inne och det är ju alltid mysigt att vakna när man känner att han också är vaken därinne, vilket är i princip varje morgon, men nu är det inte direkt sparkar utan mer att han spjärnar emot och drar sig mot magen hehe. Ligger fortfarande kvar i syrrans säng, får se om jag försöker somna om eller går upp och äter, ja hungrig är man ju också ^^





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


sofia

Känner mycket rörelser, som om hon flyttar runt sig i magen. Inte bara sparkar som jag kände förut. Kul att känna lite andra rörelser också =).

Sv: Haha jaa du kommer bli huuge ;). Får se vad bm säger på måndag om jag fortfarande ligger mitt på kurvan eller om jag lagt mig något nedanför =).

2011-08-23 | 15:36:07
http://sofialb.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!