gear4 streetparty



Nu är jag hemma igen och som tur hade de fått in högtalarna nu! Är faktiskt riktigt nöjd, egentligen skulle jag fått 5000 fria sms men jag sms:ar knappt och har faktiskt velat ha högtalare till ipoden men tycker det är lite för dyrt att köpa, mina gamla som var lite sisådär gick sönder efter en batteriläcka, så det ska jag vara försiktig med nu! Eller högtalarna är ju egentligen till iphone 4 men de funkar också med ipod vilket är perfekt för det är den jag använder för musik. De här blir perfekta att ha på stranden eller i parken på sommare och att ta med till landet. Ljudet är faktiskt skitbra jämfört med andra såna här små! Det är åtminstone lika bra som min vägg-cd-spelare jag har hemma eller till och med högtalarna på syrrans Mac. Och ljudet kan man ha riktigt högt, så jag är nöjd :) Jag är verkligen en ljudnörd pga att jag pluggade Ljud/radioinriktning på gymnasiet. Jag HATAR dåligt ljud, jag kan inte ens lyssna på musik utan mina KOSS lurar, om jag måste använda de vanliga ipodhörlurarna föredrar jag att inte lyssna för att ljudet är så dåligt! Kompakt ljud blir ju aldrig såå jäkla bra men hemma har jag riktigt bra högtalare och bassystem till datan och sen en dålig cdspelare i köket som får duga där. Nu ska jag få i mig lite youghurt, fick ju upp den jäkla maten som jag tvingade i mig..

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!