fredag


Puss från morbror!

Jag har ju inte uppdaterat något bra men det är för att jag har verkligen ingenting att skriva! Har inte gått ut sen jag var på MVC utan bara varit här hemma. Det jag gjort är att rensa, rensa, rensa, har en massa sopkassar som ska slängas nu, så skönt :) Fått en till liten låda ledig till bebis, alltid nåt! Har mycket skit jag sparat som gamla sladdar och bruksanvisningar och även skor och kläder man verkligen aldrig använder. Utöver det har jag bara pluggat och suttit vid tv:n. Så intressant är det! Nu har jag klätt på mig riktiga kläder och böjt ögonfransarna för en gångs skull haha, ska ut en sväng, till bibblan och hämta ännu en ljudbok till skolan, gå med återvinning, sopor, pant och sånt. Imorgon åker jag till mami igen :)

En annan anledning är att jag knappast suttit vid datan alls för min data har nog fått något virus eller något, firefox som jag alltid använder funkar inte, inte heller går det att öppna itunes eller msn, dvs de saker jag alltid använder funkar ej! Jag har formaterat ena hårddisken och försökt rensa och gjort felsökning men inget funkar :(





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria

aww så söt bild!

jobbigt att datorn strular :(

2011-08-19 | 15:56:52
http://fashionstars.blogg.se/
Emma

Vi har också haft våra rensdagar & gallrat bort det man inte behöver! :)



Ja det var spännande igår..men nu är vi tillbaka hemma igen. På 14 h hann vi med förlossning & en natt på BB :))

2011-08-20 | 19:09:16
http://emmaumeabo.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!