:)

Nu har jag fått i mig massa massa mat för att vara mig, Jamie gjorde en supergod pasta, det bästa jag vet! Konstigt det där vid lunchen men det var förhoppningsvis en engångsgrej :) Har suttit och pluggat och har snart läst ut sista boken (utom Dracula) inför nästa delkurs och så kan jag börja med nästa. Nu ska jag iväg med syrran till Ica Maxi. Jag blir sjukt utnyttjad eftersom jag har körkort! Så får agera skjuts hit och dit men hon mutade mig med en pepsi och jag gav med mig haha. Imorgon ska jag tvätta bebis kläder han fått ärva av sin hmmm vad blir det nu, jaja min kusin iallafall. Bebis är galen därinne, imorse filmade jag en snutt till bebis pappa där man verkligen ser hur han rör sig, ska se om jag kan lägga upp den här sen :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


caroline

Hhee.. det är inte alltid fördel att ha körkort kan jag säga.. haha har också som du.. är väl en llite mini taxi tror jag :D

2011-08-25 | 11:07:39
http://ilbeyourcommander.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!