:)

Nu ska vi ner på stan, dagens "outfit" blir mammaleggins och en t-shirt jag snott av mamma. Det sköna med att vara hemma igen är att utbudet av kläder ökar då jag har mamma och två syrror med samma storlek, minus att jag har magen nu då ;)


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Camilla - gravid med 1:an

Du är jättefin i den toppen! Jag har en syster som är en klon av mig, så jag håller med om att det är väldigt praktiskt :).



Angående boende så är det bara att hoppas att man härdar ut ett år, det är en liten tvåa vi har nu också. Men jag känner faktiskt många som bott väldigt trångt första tiden med barn och säger att det var den mysigaste tiden :). Är det redan bestämt vart ni ska flytta eller planerar ni bara att det ska ske om ett år?

2011-08-13 | 21:05:11
http://vardagslycklig.blogg.se/
carro

vad söt du är =)

2011-08-14 | 17:22:13
http://ilbeyourcommande.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!