dagens outfit

 

För ovanlighetens skull en till dagens outfit haha. Roligare att fota med tjockismagen ju! En blå tröja jag snott från mamma utan hennes vetskap från Bikbok. Tycker det är snyggt med tajta tröjor nu för magen så man inte bara ser ut som en stor säck haha. Och sen ja, mina andra träningsshorts, har ju inte så mycket mer att välja på då inga andra byxor passar längre ;) Utväxten i håret är förresten one of a kind, can't be bought! Jag ska INTE färga den förens skolan börjar har jag bestämt, bara att hålla ut ;)

 





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - med bebis i magen ☆

bär också gärna linnen som framhäver magen, så fint! :)

har lagt till ditt nr, torsdag blir great :) vilken tid? vi kan ses vid medborgarplatsen då, tar mig dit lätt. finns ju flera fik där i närheten :)

skriver mitt nummer i mailfältet

2011-08-09 | 21:42:17
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!