salio el sol


Vilken skillnad det blir när solen kommer fram alltså! Allt och alla bara vaknar till liv. Supermys iallafall! I lördags tog vi en promenad här på ett FULLSMOCKAT Söder, bara jag öppnade porten ut så hade man knappt plats att gå, sen åkte vi ut till Farsta. Vi såg på bästa filmen Sin nombre, sen tog vi en promenad i solen till en sjö där. Sen köpte vi pizza och kollade på fotbollen, fast jag låg och sov i soffan haha. I går åkte vi till Södertälje för att äta pizza (mm) med Jessie och så spelade vi plump och jag vann! Idag har jag och Andres promenerat runt stan, satt i Kungsträdgården i solen, så härligt! Och... tog den långa vägen hem :) Nu håller han på att göra sallad till mig och jag ska börja läsa Macbeth till på onsdag. Jag har aldrig gillat (eller egentligen har alltid ogillat) både potatis och ris men ett nytt problem är att jag nu inte heller vill ha kött, blir rent av äcklad av det! Vegeterian kanske? Men problemet där är ju att jag inte heller är särskilt förtjust i sallad och sånt... FUCK. Anyways, sallad med fetaost och knäckebröd blir det. Och så lägga i kidneybönor för det "härliga" proteinet... hmm. Macbeth var det ja!





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!