Postdata: Te quiero

Idag har varit en ganska lång dag, började på Historiska museét och förberedde oss inför fredagens visning där, sen var vi och kollade på en visning som var utomhus i Gamla stan och det var sjukt kallt! Känt att jag haft en förkylning på G och nu är den definitivt här... Imorgon blir det ännu en lång dag, 11-16 med olika museivisningar, värsta är lunchen, har verkligen inte råd att äta ute så får se hur jag gör... Igår var en mysdag, var hemma i Södertälje och lekte med Elliot och allaaaa hans gosedjur, själv fick man bara ett att leka med för att "ALLAAA" var hans haha. Sa att en nalle var min och han ska "nej du gav faktiskt den till mig". När jag sa att alla leksaker i hans rum faktiskt var mina sa han "nej för jag är en liten kille och jag måste ha massa grejor". Haha sötis. Efter middagen var vi och storhandlade på Maxi med Jamie, välbehövligt! Sen var jag, Jamie och Andres på O'learys och såg på Man Utd matchen som de vann. Eller ok jag satt mest med iphonen men var iallafall där ;) Sen satt vi kvar och pratade och blev sentimentala, Jamie är ju den bästa pappan man kan ha! Kom hem vid 1 och däckade direkt. Nu ska vi titta på "Postdata: te quiero" dvs P.S I love you. Japp jag ser ju alla filmer på spanska nu, väldigt frustrerande då det är lite svårare att hitta men har nu sett hela Millenium-triologin dubbad till spanska, ser rätt roligt ut haha. Nu blir det limpmackor och sen film, opoetiskt inlägg med vill ni ha mer hjärta och fint språk så är ni på fel blogg just nu tror jag haha. Godnatt!





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!