28 april

Hm, det händer SÅ mycket nu men jag kommer inte skriva om det här riktigt än. Jag har fått tillbaks betygen från de två förra historiakurserna, VG på ena och G på den andra. Nu är det två kurser kvar bara var av en är en vfu-kurs dvs omöjligt att misslyckas och den andra får jag helt enkelt bara kämpa klart. Jag har nog varit på typ 15% av årets föreläsningar om jag ska vara ärlig men det har ju fasen gått fint ändå ellerhur? På måndag börjar en tre veckors praktikperiod. Det är kul att vara där men SÅ jobbigt att gå upp tidigt när man inte är van. Och sen är det bara några sista veckor i skolan att kämpa klart. Sen vet jag inte vad som händer, jag har sökt om jobb men har ingen aning om hur det blir så jag får helt enkelt se...

Igår var vi en sväng inne i stan och gick genom Gamla stan hem som vanligt, sen var vi i Farsta och tittade på matchen (eller ja jag satt och läste medans...) Nu ska vi ut en liten sväng :)




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!