zzzzz

så trött, slutkörd! två dagar kvar på den här veckan. sjuk träningsvärk som bara kan lättas genom att sova typ 10 timmar men det blir inget av det. just det världens underbaraste grej hände inatt, jag skulle upp halv 6 och så vaknar jag av en mardröm och tänker ååhh gud hoppas att jag har nån timme kvar att sova. kollar på klockan och den är... 00.30. jag log för mig själv, så jäkla underbart, 5 timmars sömn kvar. älskar när sånt händer! allt jag kan tänka på nu är att få lägga mig i sängen...

det här är ge precis vad du behöver och ta allt du kan få




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna

Hallå habbiba!

Ohh jag älskar också när man tror att det snart är dax och så har man flera timmars sovande kvar...mmmyyysss! Föressten sluta genast gnälla på din trötthet och tänk på mig istället jag har inte ätit på 3dagar...JAG är trött...bara 11+14dagar kvar till jag får tugga igen...ooo vad tiden går fort..INTE!! Jag tycker att vi ska ta tag i och fixa de sista sakerna du behöver gardiner, köksbord,lull lull, spegel? Jag gillar inte tanken på att du bor halvfärdigt. Puss

2010-09-23 | 22:27:11




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!