you should know better then to fuck with me


Hur mycket tid idag har gått åt till att diskutera politik med personer mer olika åsikter och fightats för sin egen. Känner mig trött. Jag kan inte glädjas över valresultatet även om jag röstade blått för det här med Sverigedemokraterna känns inte bra någonstans. Och det som känns värst är att folk i ens närhet inte bara accepterar utan till och med sympatiserar med sådana åsikter. Vad är det för samhälle vi har i vad som är världens fucking bästa land? Vi har en sån sinnessjuk tur att vara födda här, önskar att alla kunde inse det... Jag har allt jag kan begära materiellt, så mycket och så lätt att jag nästan skäms, trots att jag jobbar för det jag har. Men det som gör skillnad är att jag uppskattar det och jag vet. Jag vet att det finns andra verkligheter än den jag haft turen att bli välsignad med. That makes the difference.



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!