I'm just a feen, Addicted to your Love, I can't Get Enough

Idag har jag haft en intensiv dag. Hänt med en supervild Elliot och Jamie, vi var i Skärholmen och shoppade lite grann (stekpanna o grejer you know...) sen fick jag superstressa hem och stressmöta morfar innan träningen. Jag klarade mig inte helt undan förkylning men nästan, har inte ont i halsen utan bara snuvig och ingen normal röst vilket ju passar alldeles utmärkt inför morgondagens lektion som är i röstövningar. Läxan var att spela in hur man låter på morgonen och kvällen men eftersom jag har sjuk röst låter jag lika dant... Idag var det afro express och core med min favoritinstruktör och sen var jag inne i gymmet med fokus. Hem med hungern värkande i magen, stressäter chips framför nyheterna innan jag orkar ställa mig och värma mat. Perfekt. Nu ska jag snart i säng och vakna helt utvilad (kanske även helt frisk..?) imorgon för skola en timme (I know..) mellan 10 och 11 och sedan på jakt efter en träningsväska. Fuck slentrian, man lever väl för de små guldkornen ändå... Och de är många! Enjoy!

I'm just a feen, addicted to your Love, I can't Get Enough




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!