A conclusion is the place where you got tired of thinking

 

Söt bild som togs på midsommar på pussande hundar. Alltid så nice när man lyckas vara framme med kameran i exakt rätt sekund. Jag är trött och sliten , fyra dagars hård träning (puuuush the limits), inte tillräckligt med sömn (inatt på en obekväm soffa) och jobb stående i 14 grader och nu känner jag förkylningen tillslut. Vill verkligen inte, har inte tid och vill inte komma från träningen nu när jag verkligen kommit in i det. Jag hoppas hoppas på att lägga mig och sova 12 timmar och sova bort symptomen och vakna frisk. Nu är jag med Veronica och Paul i en stökig lägenhet med trötta ögon. Känner mig taskig men vill inget hellre än att sova!

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!