telia har gett mig ännu en huvudvärk

 

Telia har gett mig huvudvärk one too many times nu känner jag! (förresten var det där visst bara ett talesätt. jag har ju nästan aldrig någonsin huvudvärk!) Har till sist fått hem boxern till tv:n och modemet och nu är det bara installationen kvar. Ja just det. Jag kommer ju 1) aldrig förstå vart alla sladdar och skit skall hamna och 2) modemet skall sitta i telejacket. jag har bara ETT telejack (som jag fick efter många om och men) och där sitter redan telefonens jack! telias lösning: koppla telefonen till modemet, problemet är bara att den inte passar! Så nu vet jag inte vad jag ska göra...

 

 

Tänkte dela med mig av min dolda "talang", det visste ni inte va?! Jag var med på sexornas bildlektion idag och vart själv riktigt inspirerad och ritade "mig själv" efter de smarta måtten läraren gått igenom, haha jag är så stolt, det enda jag kan rita är ju typ streckgubbar. Retusherade till mig lite större läppar och längre hår också ;) Sitter och äter M&M's, mitt sötsug försvinner nog aldrig. Jag har lärt mig att acceptera det ;) Just nu känner jag att jag är i ett bra place ändå. Jag tränar massor och så äter jag mat också, då får jag käka vad fasen jag vill. Om en timme blir det core och body pump!

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!