ride the beat

 

Ciara har varit en av mina favoriter bland kvinnliga artister i flera år, ända sen hon kom med Goodies. Jag har dock aldrig riktigt kunnat sätta fingret på vad jag gillar, tycker inte att hennes röst är bättre än någon annans och ibland tycker jag låtarna blir för souliga och jag tycker inte heller att hon är snygg men ändå fastnar jag alltid för hennes låtar. Här är en ny låt från i år med Ludacris (som jag inte gillar alls!) men den är ju fett skön! Hon är grym på att dansa också och kör inte bara den klassiska sexigheten som alla andra r'n'b singers gör utan vågar göra nåt annorlunda och vara mer tuff och snygg på ett annat sätt, t.ex. i sin dans. G is for girl like gangsta!

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Amandusmaja

Follow your dreams, you can reach your goals.

2011-12-05 | 11:12:59
http://amandusmaja.blogmakale.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!