my place


Eftersom jag inte hade internet på en månad sen jag flyttade in så tänkte jag inte ens på att visa bilder på lägenheten när jag väl fick det eftersom det inte direkt är news längre. Men det måste jag ju göra ändå, det är inte alla som sett den! Har börjat komma i ordning nu, det saknas köksbord och stolar men känner inte ens att jag behöver det. Hur ofta skulle man välja att sitta i köket istället för vardagsrummet? Vardagsrummet går i brunt och det är way more peaceful än sovrummet som är fullt med grejer, och just nu rätt stökigt så det får jag visa en annan gång. Jag har Ektorp soffor från IKEA, eller ja alla möbler är från Ikea ju :P På väggen har jag en duk från Ecuador, jag älskar den! Jag har gamla kakelugnar i sov och vardagsrum och badrummet går i svart tema, har köpt kakeldekorer från Lagerhaus. Köket är nytt och fräsch och där ser ni min nya fina stekpanna! Grejer som fortfarande saknas är typ mattor och saker att ställa på mina hyllor, har fina hyllor på väggen men ingenting att ställa där haha. Jag får visa bilder på sovrum, hall och walk-in-closet senare!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!