How did one look at you overtake the kind heart in me?


Praktiken är rätt kul, har gått halva dagar och börjat 8. Just nu känns det mest att jag är där bara för att, det är i och för sig kul men jag har inte något av mitt ämne så det är inget jag kan undervisa i. Hänger med en klass sexor på deras svenska, engelska, spanska, geografi. Igår hade vi myskväll, chillade och såg lite på en av de sämsta filmerna ever... Har gått upp så tidigt den här veckan, börjar 8 så jag är helt slut! Ska sova straxt för imorgon börjar jag visserligen halv 10 men ska upp och gå på booty och core dvs veckans jobbigaste pass (booty) imorgonbitti klockan 6.45 så går hemifrån kvart över 6, vad har jag gett mig in på haha. Sen ska jag hämta min älskade Elliot på dagis och umgås med honom imorgon :) Sen är det fredag, lördag med jobb och sen utgång med Rebecca, ska bli superskoj och behövs! Sen börjar det visst om... Shit. Totalt onödigt inlägg, vet inte varför jag slösade någon minut på att skriva det ens. Hade visst inget att säga! God natt!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!