Didaktik


Nu har jag varit iväg en sväng med mamma, Jamie och Elliot. Vi var ute på Mångfaldens hus i Nykvarn och åt lunch och fika, åt ädelost och broccoli (bästa kombon) paj och sen en chokladtryffelkaka, supergott! Sen var vi ute och kollade in loppmarknaden där borta och jag hittade ett litet soffbord som jag skall ha vid sidan i vardagsrummet och ställa typ tidningar på för 125 spänn. Ute kändes det som vår, vad skönt de skulle vara om det ändå vore det och man hade sommaren framför sig och inte vintern. Nu är Elliot ute på gården och fikar och jag har legat och läst Didaktik tills ögonen går i kors så jag passar på att sitta lite här innan jag ska hem. Känner mig dock inte så jäkla road efter tio minuter, är definitivt inte beroende av internet längre. En månad var rehab enough. Vet liksom inte vad jag skall kolla på, brukade följa en massa bloggar men nu är det inte intressant längre. Ska nog fortsätta med didaktiken istället ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!