besides people are cruel and the world still moves without you

 

Ni vet ju den där fina klänningen som skulle passa perfekt på mig, det kändes så bra men det verkar ju inte bli något. Nu har jag en ny klänning. Den är annorlunda men också fin. Men inte samma sak, den är inte lika sofistikerad utan med ungdomlig men det kan ju också vara något positivt. Men frågan är om den någonsin kommer bli något mer än ett sorgligt substitut? Vi vet ju alla vilken klänning jag egentligen vill ha. Tänk om den skulle komma in igen. Då har jag köpt den här nya i onödan och kanske inte har pengar kvar - förstört för det vi kunde haft alltså. Men det skulle också kunna bli så att när klänningen väl kommer in på lagret igen har jag fått vänta för länge och är inte intresserad längre. Gått vidare. I eller utan den nya klänningen. Vissa skulle ju säga att jag klarar mig bra utan någon klänning alls och det är såklart sant men lite trist. Jag skall ju ut i helgen, vad ska man ha på sig? Vad som är säkert är iallafall att det kommer komma fler vackra klänningar som passar på mig även om det inte känns så just nu. Den som lever får se.

Såklart att jag bara pratar om klänningarna, vad skulle det annars vara..?



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!