inspiration

 

Bestämde mig (för några månader sen, utkast...) för att göra ett inlägg med de vackraste kändiskvinnorna jag vet! And here goes. Vi har Cassie som bara är naturligt sjukt söt och som nu när hon gjort sidecut är sjukt snygg! Christina Milian liknar ju henne väldigt mycket tycker jag och även hon har så himla cute face :) Shakira har ju varit en av mina favoriter typ en hon blev känd här, hon har supervackert ansikte, älskar hennes hår och så hade (!!) hon ju den mest perfekta kropp jag någonsin sett. Men det har hon inte längre! Om ni sett hennes nya video "Loca" vet ni vad jag pratar om, hon har förlorat alla sina kurvor och blivit typ Paris Hilton lookalike, så tråkigt!! Fattar inte varför hon gjort så... Dock har hon ju fortfarande världens vackraste ansikte. And at last, ni visste det säkert redan men Rihanna! Okej hon är inte så jäkla snygg i sitt röda hår men se hur fin hon var t.ex. i Hate that I love you videon, hon är grymt fin! Vilka tycker ni är de vackraste kändiskvinnorna?

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!