intense

 

Igår var det ju mammas födelsedag och tänkte visa er middagen vi åt. Förrätt var blomkålssoppa och mögelosttoast, varmrätten var hjort med egen "rödvinssås" och potatisgratäng samt rotfrukter typ pumpa, morot osv men inget för mig ;p Efterrätten var cremé brulé med varma hallon, så jäkla gott!!

 

Jag är just nu helt slut, har städat trappen idag vilket tagit flera timmar, det är 10 trappor. Precis klar och om en kvart ska jag iväg för två timmars träning, jag pushar mig själv idag och det blir först en timmes spinning vilket inte lär vara så jäkla kul, 45 min är lagom. Sen blir det Zumba som jag tar bara för att det är så kul och sen en Core på det så är klar vid kvart över 8. Får se om Jamie är kvar i stan då så möter jag honom en stund. Sen blir det hem och sova, imorgon kör jag body pump 6.45 innan skolan. Hoppas då att min träningsvärk har dämpats, igår tog jag lite mer vikter (kör på typ de minsta eller nästminsta men.. ;) på pumpen och jag har grym träningsvärk i bröst, rygg, ben och framförallt triceps, en muskel som jag typ inte använt tidigare haha. Så imorgon kör jag lätt. Nu ska jag straxt springa!

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!