min första ekonomiska kris

 

Bild som jag snott från Ida som är så duktig på att fota, bilden är från när jag och Jessie jobbade på hennes systers bröllop i augusti! Visst är jag stilig som servitris? ;p Nu har jag fått min första ekonomiska kris, första huvudvärken över pengar och det är första gången jag verkligen känner ångest över pengar. Inser att det knappt kommer gå att överleva på pengarna nu! Ångrar grymt att jag åkte till Ikea och köpte nattduksbordet och det... Very bad idea. Räkningar och kursböcker som kostar 250 spänn styck, det svider, busskortet går ut om en vecka men jag har inga pengar. Och idag var det löning. Fuckkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!