I'm gonna find out if he's in it or not, cus' all of this shit is loong


Lite fler pics från Kim's fest. Där ser ni den nya klänningen på, den är ganska så... intetsägande? Det jag gillar är att den alltid faller ner på ena axeln så man kan visa tatueringen ;) Gillar ju också att den inte är överdrivet sexy utan lös upptill, perfekt när man inte vill spela all eyezz on me! Jag har faktiskt varit ganska så effektiv nu (ganska), dammsugit, läst ut en kursbok och fixat lite med prylar, fick en massa grejer till lägenheten av mormor idag. Nu kollar jag på Hellenius hörna på tv4play och sen ska jag se Välkommen hem också, bra ju så man slipper vara tvungen att kolla på tv:n en viss stund.


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!