♥ tvättstugan

Har insett att jag faktiskt älskar att ha tvättstugan. Det är liksom lugnande på nåt sätt och så skönt att få alla kläder rena och sen vika ner dem i lådorna. Och så gillar jag att man har en timme mellan varje besök då man alltid av någon anledning lyckas vara supereffektiv. Jag hade visst inte tvättstugan i fredags kväll, hade bokat den torsdag kväll av misstag. Med en full tvättkorg var jag nåågot sur över att en enda lediga tiden var söndag morgon kl 7! Jag sov typ 11 timmar i natt så jag är jäkligt pigg. Äntligen! Gick upp vid 8 så nu har jag andra maskinen i, hinner ändå köra 3 som jag behövde. I pauserna har jag dammsugit och gjort crossianter.

Nu har jag lyckats med det också, att skriva ett helt inlägg om min kärlek till att tvätta. Så kan det gå när man flyttar hemifrån.



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!