tecken på att man inte har något eget liv...


Bild från när vi var på Ambassadeur förra helgen där jag såg (?) Blondinbellas pojkvän (ex) Nils. Längst ner i hörnet, visst är det han? Tog by the way inte bilden för att fota honom utan han råkade hamna där, så mycket liv har jag iallafall ;) Det jag vill komma fram till som tecken på att jag inte har något liv är

1) Vet vem Blondinbellas pojkvän är och hur han ser ut
2) Känner igen honom och tycker det är intressant att se honom ute
3) Börjar se mig om efter Blondinbella
4) När hon inte är där undrar jag vart hon är och varför Nils är ute själv
5) Undrar om de kanske har en kris eller har gjort slut... tycker ju att bella varit lite distant på sistonde... (WTF?!?!?)
6) Tänker "ahaaaaaaaaaa" när Blondinbella går ut med att de faktiskt gjort slut.


NO LIFE!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!