release me now cus' I did my time of this cold case love

Hemma från jobbet och min händer stinker fisk, gjort fisksoppa hela dagen. Haha såhär kommer det ju vara i nov/dec när jag jobbar på julbordet och håller på med sill hela dagarna :p När jag slutat plockade jag ihop massa saker jag behövde handla har t.ex ingen juice eller fil. Står i kön som går såå segt när jag inser att jag inte har en aning om ifall jag ens har pengar på kortet. Blev att ta det säkra och lämna tillbaks allt och gå hem och nu vägrar jag gå ut och handla. Hade 91 spänn så det hade knappt räckt, tur att jag kom på det, hade vart lite pinsamt annars... Tror det blir en hemmakväll själv idag, känns lite deppigt och trist men är rätt trött efter massa partyhelger på rad och har massa städning och tråk att göra.

Ännu en sak som gör en trött, har inte tagit upp något ur frysen till middag fast jag verkligen tänkte på det igår. Så det finns inget alls att äta, inte ens chips har jag. Men orkar verkligen inte gå ut. Får svälta :X




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!