naglar



Fixat mina naglar precis, eller ena handen åtminstone. Jessica har köpt nagellack från Tradera med smala penslar som är gjorda för att göra mönster osv. dock var de riktigt keffa för penslarna var för långa och hade små hår som stack ut längst fram så det var omöjligt att få de jämnt men blev iallafall något. Är barnvakt åt Elliot nu, har lekt massor, lagat pannkakor och nu tittar han på tv och jag lägger in cd's på mammas ipod. Vid halv 5 ska jag tillbaks till stan och gå på en timmes spinning, ser inte fram emot det så jäkla mycket om jag ska vara ärlig. Men what the fuck. Det blir nog min sista heltimmes, för att det ska vara kul!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!