It's hard to look innocent when I got cookie crumbs all over my face

Bilden är 2½ år gammal, here I did look innocent, but now there's those cookies...


Hade supermys hemma igår med mamma och Elliot och syrrorna. Åt kyckling, potatissallad och baugette och sen kollade vi på Rosa Bandet galan och åt chips & dipp. Idag hade jag seminarium där en heeet diskussion utbröt, att folk orkar... Jag blev turned off och pallade inte med föreläsningen så jag åkte hem för att plugga här istället och vid fyra ska jag gå till gymmet, core och body pump. Har börjat på examinationsuppgift 1 nu som ska in på torsdag, men fy det är inte kul. Vill bara sova, är skittrött! Veckorna går så fucking fort, vart tog denna vecka vägen? Det har hänt mycket och gått så fort, imorrn är det jobb igen, uuffff. Vill bara ha träningen gjort och plugget "klart" och sen ha en mysig fredagskväll åtminstone. Betala räkningar nu kanske, skoj!

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!