If you don't give a I don't give a...

Jag har verkligen valt rätt utbildning! Idag höll jag en historielektion om midsommarkrisen för 9:orna och det är ju superkul! Imorgon har jag två till av just den lektionen. Ska snart iväg på Fit to flex träning med Rebecca nr 2 och om jag känner henne rätt blir det även att pressa sig i gymmet efteråt, nice nice!

Min kropp är trött och min hjärna är full med tankar och jäääkligt confused. Big time. Två dagar praktik kvar, fredag ska vi ut och festa hela natten för att fira Kim's födelsedag och sen jobb lördag morgon, men just nu såååå I don't give aaaaaa, tänker ha kul. Lördag blir det party med Caroline och sen ska jag nog dö lite dvs. sova hur länge som helst innan jag påbörjar skrivandet av tentan. Pepp!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!