I don't think I'll ever see him again but we shared a moment that will last until the end

Det var ett besök på gymmet som behövdes för att rensa. Zumba för att det är så jäkla kul och man blir på bra humör av det, core för att det är intense men något som är lätt och som jag kan utantill. Uthållighet på löpbandet för att få känna att man kan mer än man tror. Vikter för att push the limits och utvecklas. Avslutar med skönaste övningen för axlarna med fria vikter för att verkligen ta ut sig i hela överkroppen och nu är jag såå skön och det kommer vara så skönt att sova. Hjärnan behöver få vila och just nu är jag med mig själv och det räcker gott och väl för mig. Jag funkar bra ihop med mig själv nu alltså :p Skön känsla!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!