Har jag blivit ett fitnessfreak?


Nej då ni kan vara lugna! Not me! Igår fick jag en goodiebag på gymmet efter att jag gått på de tio utvalda klasserna och i den fick man en dryck som ska vara fettförbrännande och en protein/energibar. Drickan har jag nästan tagit slut på och nu äter jag till och med baren, smakar typ som såna här Nutrilette fast lite godare. Har faktiskt märkt att jag blir mycket mer hungrig nu på sista tiden! Beror väl på att jag tränar rätt hårt nu. Är ju van vid att äta små portioner också. Häromkvällen åt jag 2 portioner (en vid 8 och en vid 11) av pastagratängen och igår när jag kom från gymmet vid nio åt jag mackor och var sen svinhungrig när jag la mig. Nu åt jag resten av gratängen vid halv 2 och jag är ashungrig nu. Kanske blir att jag börjar ändra om och äta större portioner? Halvvägs klar med trappen, har kvar att moppa golvet, yeyy.



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!