en perfekt måndag

Har insett hur jäkla underbart det är att träna morgonpasset. Okej man måste gå hemifrån 06.15 och det är kolsvart ute (enda gången man får uppleva Götgatan utan att gå in i massa folk/cyklar/bilar) men man tjänar ju så mycket tid! Lite mindre sömn men sen har man träningen gjord och hela eftermiddagen till att göra annat (te.x äta). Snart kommer Carro hit och vi ska ha myskväll, äääta, snacka skit och kolla på alla mina tv-kanaler jag har nu ;p Skönt med en girls night. Har bara varit på två lektioner idag, historia med niorna, på ons-tors är det jag som håller i deras lektioner och jag kan säga att jag inte känner mig helt confident eftersom att historia inte är mitt ämne. Men det får gå...

Jag önskar verkligen att jag hade en inbyggd webcam i datan som alla flashiga datorer har, då skulle jag lagt upp en 'just-nu' bild nu! Men tyvärr...




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!