Dímelo, por que estas fuera de mi y al mismo tiempo estas muy dentro


Säger som Jessie sa i sin blogg, det är så jäkla trist att blogga utan bilder! Jag vill att alla mina inlägg ska kretsa kring en viss bild men det funkar ju inte när man inte har några pics, en stenålders kamera och inget kul att fota. Får bli ännu en bild från förra helgen med Rebecca. Kan även informera er om att jag köpt en riktig ögonbryspenna nu och slutat med den där kajalen jag har på bilden ;) Det var på tiden och ja det gör skillnad! Vet inte riktigt vad jag skulle skriva, antar att jag bara ville ha en ursäkt att sätta mig ner och chilla. Jag har tvättat klart, dammsugit, bäddat om, lagat mat och diskat, fått ihop tv (nu har jag äntligen kanaler!!) eller okej det var Paul som gjorde det och så har jag pluggat lite grann. Om en timme skall jag iväg på Booty och Core för att avsluta veckan. Sen blir det en ny vecka typ tolv timmar senare med spinning imorgonbitti kvart i 7. Har insett att jag måste klämma in dem så fort jag inte börjar 8 (okej får inte sova längre) men då har jag eftermiddagen fri att göra vad jag vill, imorgon blir det att träffa Carro.

Nu har jag ännu en tuff vecka framför mig, men sen är det iallafall vanlig skola igen vilket betyder sovmorgon och fritid! I can't wait. Det blev inge party denna helg men tur var väl det för jag behövde verkligen sova och vara effektiv idag, men nästa helg blir det förhoppningsvis party med Carro!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!