Det var lugnt och tyst men knappast underbart

Jag brukade drömma att jag höll på att tappa tänder och hade superont, verkligen smärta och tänkte att de kanske är så att jag gnisslar tänder och därför gör det ont. Har inte gjort det på superlänge nu men inatt hade jag den värsta drömmen hittils att jag först tappade en tand och sen att alla lossnade och jag fick nån slags tandställning för att hålla de på plats och var på sjukhuset och väntade och väntade för att få hjälp men ingen kom. Haha helt sjukt men det var en fruktansvärd dröm och hade fett ont också ;p Man säger ju att man gnisslar tänder pga stress och jag har definitivt känt mig stressad på sista tiden. Igår när jag kom hem efter tre superintensiva veckor där jag knappast haft en enda lugn stund för mig själv och det är allt jag sett fram emot, att bara få vara för mig själv och chilla. Men igår när jag väl fick den stunden efter jobbet så kändes det superjobbigt och jag blev så rastlös och kände att det enda som kunde få det att släppa var typ ett tungt body pump pass eller en utgång ;p Kunde verkligen inte slappna av, satte på hög salsa och sprang runt här och städade på kvällen, betalade räkningar och vadsomhelst för att göra något. Tv:n har jag ju nu men jag kan verkligen inte sitta själv och se på tv, blir så rastlös och vill bara göra nåt så det funkar bara om jag kollar med någon annan. Tillslut la jag mig iallafall och somnade efter många om och men fast jag längtade bara efter att vakna och få gå upp haha. Stört det där...

Iallafall nu är jag fixad och klar, vaknade halv 9. Mamma, Jamie och Elliot är påväg hit till stan och vi ska åka till Östasiatiska muséet och titta på terracotta armén, ska bli grymt! Och grymt att få spendera lite tid med min familj också, har saknat dem i all stress!





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!