You don't know what I will or I won't do...

... Hell I don't even know myself!

Nu ska jag iväg för dagens träningspass, idag blir det all in. Booty, zumba och core. Booty är som ni vet det värsta jäkla självplågeriet ever enligt mig, den halvtimmen är jobbigare än en timmes body pump eller en timmes spinning. Mina stackars ben... Men jag tycker faktiskt jag märkt skillnad på mitt ass sen jag började träna ;p Så nu är jag fett taggad att bara fortsätta, känns grymt :) Tydligen är det snöstorm eller nåt ute, har bara vart inne och skrivit hela dagen så känns lite sådär att gå ut men så äre. Håller tummarna för att bootyn blir som förra veckan då jag för en gångs skull inte tänkte att jag ville dö genom halva passet :P



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!