What do you see when you see me? The very same thing that makes you bitter

Vaken och fixad efter min första icke-party-helg på så länge jag kan minnas. Vet inte om jag känner mig extra pigg direkt... Ska straxt åka iväg till Farsta och träffa familjen där, de ska börja göra julklappsshopping och jag ska bara hänga på dem. Har skrivit arga inlägg men ångrat mig och inte publicerat någonting. Egentligen är jag ju glad, bara vid vissa små tankar blir jag pissed off, but I'll fix it with this song dedicated to people who talk crap:


You tried to put a frown on me
Fell me down
You're spreading bad things about me
All over town, but I'll show no frown




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!